Verhuizing Stichting Sociaal Collectief SWF

Stichting Sociaal Collectief  SWF  is verhuisd
zo ook het Stipepunt Sneek!

Stichting Sociaal Collectief is verhuisd naar een nieuw (hoofd)kantoor en zo ook het Stipepunt Sneek. Vanaf heden bent u van harte welkom aan de Smidsstraat 5b (tegenover Bowling en Partycentrum De Stolp).

Het Stipepunt Sneek is geopend op:
Maandagmiddag van 13.00 – 16.00 uur
Woensdagmorgen van 9.30 – 12.30 uur

U bent welkom voor vragen over mantelzorg, het doen van vrijwilligerswerk, hulp van de papierwinkel en de Sociaal Raadsvrouw. Onze hulp is gratis en u hoeft in Sneek van tevoren geen afspraak te maken (dit mag wel). Wij zorgen voor een fijne ontvangst met ruimte voor een luisterend oor en bakje koffie of thee.

Door deze verhuizing komen de locaties aan de Gonggrijpstraat 50 en de bibliotheek Sneek voor het Stipepunt Sneek te vervallen.

Heeft u een vraag? U kunt ons ook altijd een mail sturen of bellen. Spreek bij afwezigheid gerust de voicemail in met uw vraag, naam en telefoonnummer. Dan bellen wij u tijdens openingstijden terug.

De Stipepunten in Bolsward en Koudum blijven op hun vertrouwde plek, dus ook daar bent u van harte welkom!

Kijk voor alle contactgegevens op https://stipepunt.nl/contact

Adres en contactgegevens SP Sneek

Smidsstraat 5b te Sneek inloop en bezoek op afspraak,
Maandagmiddag van 13.00 – 16.00 uur en woensdagmorgen van 9.30 – 12.30 uur.

Mantelzorg
Tel: 06 11301555 Mail: mantelzorgsneek@stipepunt.nl