Disclaimer

Dit is de officiële website van de stichting Sociaal Collectief. De stichting is verantwoordelijk voor de inhoud van deze website. Wij doen er alles aan deze actueel en juist te houden. Komt u toch nog iets tegen dat niet correct is of verouderd, dan stellen wij uw e-mail naar de info@socoswf.nl bijzonder op prijs. Bij voorbaat hartelijk dank!

Inhoud website

Aan de inhoud van deze website kunnen geen rechten worden ontleend. Stichting Sociaal Collectief kan niet aansprakelijk worden gehouden voor de gevolgen van het gebruik, op welke wijze dan ook, van de aangeboden informatie op deze website. Ook behoudt Sociaal Collectief het recht om zonder voorafgaande waarschuwing wijzigingen in alle informatie die op deze website getoond wordt, aan te brengen.

Verwijzingen

Het auteursrecht van informatie die via hyperlinks naar websites buiten www.stichtingsociaalcollectief.nl toegankelijk is, ligt bij de eigenaar van de betreffende pagina’s dan wel bij de eigenaar van hetgeen op deze pagina’s weergegeven (bijvoorbeeld handelsmerken en logo’s). Ook de verantwoordelijkheid voor juistheid, volledigheid en actualiteit van de informatie ligt bij de eigenaren.