Wandelgids de Sociale Kuierkaart

Súdwest op syn best!

24 wandelingen, veruit de meeste zijn rondjes van tussen de 2 en 6 kilometer.

In deze bijzondere tijd is het extra belangrijk om te blijven bewegen, mensen te ontmoeten en te genieten van de natuur in onze mooie gemeente. Wij hebben, speciaal voor mensen met dementie, mantelzorgers, jongeren, ouderen en anderen die behoefte hebben aan een blokje om, een wandelboekje gemaakt met tal van wandelroutes in Súdwest-Fryslân. Hiermee willen wij hen een hart onder de riem steken en aanmoedigen om er op uit te gaan met bijvoorbeeld hun partner, hun buurman, hun beste vriend of vriendin.
De Sociale Kuierkaart is binnenkort op de Stipepunten van Sneek, Bolsward en Koudum (gratis) verkrijgbaar. Nu deze Stipepunten gesloten zijn in verband met corona, ligt het boekje bij So&Co, Gonggrijpstraat 52 in Sneek. Dit is nu in ieder geval open op de donderdagmiddag waar de boekjes opgehaald kunnen worden. Je kunt ook een mail sturen aan info@sociaalcollectiefswf.nl, dan sturen we het boekje op.

Nieuwsgierig geworden? Neem vast een kijkje in de digitale versie