Wandelgids de Sociale Kuierkaart

Súdwest op syn best!

24 wandelingen, veruit de meeste zijn rondjes van tussen de 2 en 6 kilometer.

In deze bijzondere tijd is het extra belangrijk om te blijven bewegen, mensen te ontmoeten en te genieten van de natuur in onze mooie gemeente. Wij hebben, speciaal voor mensen met dementie, mantelzorgers, jongeren, ouderen en anderen die behoefte hebben aan een blokje om, een wandelboekje gemaakt met tal van wandelroutes in Súdwest-Fryslân. Hiermee willen wij hen een hart onder de riem steken en aanmoedigen om er op uit te gaan met bijvoorbeeld hun partner, hun buurman, hun beste vriend of vriendin.
De Sociale Kuierkaart is (gratis) verkrijgbaar bij de Jumbo in Sneek, Bolsward, Makkum en Wommels en bij de Poiesz in Koudum. En uiteraard op onze eigen locatie So&Co aan de Gonggrijpstraat 52 in Sneek. Op dit moment zijn we op dinsdag- en donderdagmiddag open. Welkom!

In de papieren versie gaat wandeling 3 in Makkum over een prachtig dijkje van knooppunt 24 naar 25. Nu blijkt de boer bezwaar te hebben, daarom is de route iets aangepast. In de digitale versie staat de nieuwe route met bijbehorende knooppunten en ingetekende kaart. Noteer de knooppunten op een spiekbriefje en geniet van een prachtig rondje Makkum!

Nieuwsgierig geworden? Neem vast een kijkje in de digitale versie