Simmer Yn Súdwest

Deze zomer is er voor jong en oud van alles te doen in de gemeente Súdwest-Fryslân.
Ook bij jou in de buurt kun je sporten, knutselen, een theaterworkshop volgen, een raket bouwen of lekker genieten van muziek in het park. Zomaar wat voorbeelden uit het programma, er is nog veel meer, dus kijk snel wat jij leuk vindt om te doen.

De aftrap van Simmer yn Sudwest door wethouders Mark de Man en Bauke Dam.

Buurtcamping SoCo
Sociaal Collectief komt naar je toe met Buurtcamping SoCo. Ouders en kinderen kunnen even lekker ontspannen, een kop koffie of magisch water drinken en anderen ontmoeten; een echt vakantiegevoel.
Speel een buitenspelletje met je hele familie of met andere “campinggasten”.  Jeu de boule, badminton, stoepkrijt en allerlei knutselmateriaal is bij de Buurtcamping voor iedereen beschikbaar. Op de meeste plekken kun je meedoen aan een workshop ‘drummen met Jan”. Heb je altijd als eens een mooie foto willen hebben van jezelf of je gezin? Onze huisfotograaf Jeannette komt op veel locaties langs voor een fotoshoot. klik hier voor het programma in Sneek. Klik hier voor het programma van Bolsward en het Buitengebied.

Kijk op simmerynsudwest.frl wanneer we bij jou in de buurt zijn!
We wensen je een hele fijne zomer en hopen je heel gauw te zien op onze buurtcamping!

Het team van Sociaal Collectief 🙂