Stichting Sociaal Collectief

Overzicht aanbod

Stipepunt Bolsward

Hier kunt u terecht voor al uw vragen op het gebied van vrijwillige inzet en mantelzorg. Bent u mantelzorger en wilt u informatie over welke ondersteuning er voor u is? Wilt u graag andere mantelzorgers ontmoeten?

Wilt u zich inzetten als vrijwilliger maar weet u niet welke mogelijkheden er zijn? Of bent u op zoek naar een vrijwilliger voor uw vereniging?

Het Stipepunt ondersteunt en stimuleert het vrijwilligerswerk en de mantelzorg in de gemeente Súdwest-Fryslân.  Ook bij u in de buurt is er een Stipepunt waar deskundige vrijwilligers voor u klaar staan.

Waar: Bibliotheek Bolsward, Marktplein 1
Wanneer: Maandag 13.00 – 16.00 uur en donderdag 9.00 – 12.00 uur
Contact: 06 46 15 71 52 of stipepuntbolsward@voorelkaardoen.nl
Website: klik hier

Wij zijn met vakantie van 6 augustus t/m 24 augustus 2018

Papierwinkel Bolsward

Heeft u hulp nodig bij het aanvragen van een uitkering, regeling, DigiD, huurtoeslag en/of andere toeslagen? De deskundige vrijwillige medewerkers/stagiaires van de Papierwinkel kunnen u helpen! Zij helpen u in de ingewikkelde wereld van uitkeringen, belastingen en voorzieningen. Indien u bij ons niet op de juiste plaats bent met uw vraag, verwijzen wij u door naar de juiste instantie.

Waar: Bibliotheek Bolsward, Marktplein 1
Wanneer: Maandag 13.00 – 16.00 uur en donderdag 9.00 – 12.00 uur