Corona

Telefonisch bereikbaar en aangepaste activiteiten:

Natuurlijk willen wij onze diensten nog zo goed mogelijk aanbieden. Veel van onze vrijwilligers zijn bereikbaar op tijden wanneer er normaal spreekuur is. De Stipepunten in Drylts, Koudum, Bolsward en Sneek zijn telefonisch bereikbaar net als de Papierwinkel in Bolsward en Sneek. Voor senioren is er een speciale telefoonlijn voor vragen of een luisterend oor.
Onze jongerenwerkers hebben allemaal leuke dingen bedacht en zijn te vinden op Instagram of via whatsapp.

Let op!

De Papierwinkels hebben op maandagmiddag beschikking over een coronaproof-loket in het gemeentehuis in Sneek. Tussen 13.00 en 16.00 kunnen er drie bewoners terecht. Dit is alleen op afspraak. Bel naar het spreekuur van de Papierwinkel om een afspraak in te plannen. Op SoCo-online staan de telefonische spreekuren van de Papierwinkels.

Op SoCo-online  staan onze activiteiten met bijbehorende gegevens.

Deze informatie is door het VWS uitgebracht:  Richtlijn ondersteuning mantelzorg

Voor iedereen die hulp zoekt of hulp wil aanbieden hebben we de lokale en landelijke initiatieven hiernaast op een rijtje gezet.