Corona

In deze tijden willen we onze diensten zo goed mogelijk blijven aanbieden. Veel van onze vrijwilligers zijn bereikbaar wanneer er normaal spreekuur is. Onze jongerenwerkers zijn aan het werk op straat, op school en te vinden op Instagram of whatsapp. De Stipepunten in Makkum, Koudum, Bolsward en Sneek zijn op afspraak of telefonisch. Hier staan de openingstijden en bijbehorende contactgegevens. Voor senioren hebben we een speciale telefoonlijn geopend, ook te vinden op het overzicht van de Stipepunten.

Het team van Sociaal Collectief is veel thuis aan het werk en goed bereikbaar via telefoon of mail. We kunnen ons voorstellen dat er vragen zijn of behoefte aan een gesprek, een luisterend oor. Bel ons op, we zijn er speciaal voor iedereen! contactgegevens team sociaal collectief

Deze informatie is door het VWS uitgebracht:  Richtlijn ondersteuning mantelzorg

Voor iedereen die hulp zoekt of hulp wil aanbieden hebben we de lokale en landelijke initiatieven hiernaast op een rijtje gezet.